Arrangementer i 2022:

Januar

Februar

Marts

02.03.2022 kl. 19.00 i butikken ved Hedensted. Mød op til lidt hyggesnak og gør en god handel.
Tilmelding til Lars Juel Jensen senest 28.02.2022

09.03.2022 fra klokken 18.30-22.00 på Jels Motel og Sportscenter, Ørstedvej 10, 6630 Rødding. Her kan der deltage tre mand fra vores jagtforening. Hvis du vil høre seneste nyt fra jægerforbundet, så ring til Frederik Juel Jensen på tlf. 2160 8336.

Maj

16.05.2022 kl. 09.00 Vi mødes i år ved Kærhuset på Haraldskær. Vi serverer kaffe og rundstykker, så mød op og fortæl en god historie fra jagten. Har man været så heldig at nedlægge en buk, skal den naturligvis fremvises.
Tilmelding til Lars Hvilsom på tlf. 6078 7500 senest 15.05.

Juli

August

Oktober

November

OBS: Aflysning af Banko 02.11.2022 kl. 19.00 i Stenager forsamlingshus. Vi har desværre valgt at aflyse årets bankospil, som efter planen skulle have fundet sted d. 2. november. Sidste år var opbakningen ikke helt så høj som tidligere år, og set i lyset af, at flere af os i år sikkert tænker lidt mere over, hvad vi bruger vores penge på, har vi truffet beslutningen om at aflyse, da det gerne skal stå mål med de ressourcer, der bliver brugt på det. Det betyder ikke, at vi har lagt det i graven – blot at det ikke bliver til noget i år.

Til de af jer, der har set frem til det, beklager vi naturligvis. Vi håber, vi vender stærkt tilbage.

December